wsi-logo

Lesinhoud

Functionele training / Polar

POLAR.jpg

 

Een korte, maar zeer intensieve workout van 30 minuten waarin je op hoge intensiteit traint. Trekken, duwen, rotaties, in beweging komen, staan en zitten zijn o.a. functionele basis begrippen. De groepen zijn klein, waardoor er extra aandacht voor jou is. Er wordt getraind op hartslag om een zo hoog mogelijk trainingresultaat te behalen.


Core training

Core training is een korte, intensieve les van 15-20 minuten waarbij je dieper gelegen buik- en rugspieren traint. Je ‘core’ is het fundament van je lichaam, de basis. Als deze basis goed getraind wordt en daardoor goed belastbaar is, wordt dit het fundament voor een sterk lichaam.


Spinning

spinning.jpeg

Spinning is een blijvertje! Wil je een super calorieverbrandende les en lekker conditioneel trainen? Dan is Spinning wat je zoekt! In groepsverband fietsen op opzwepende muziek. Dit onder begeleiding van een enthousiaste instructeur. Klimmen, sprinten, joggen zijn verschillende bewegingen om de intensiteit te laten verschillen. Zorg voor voldoende water!


Ground Control Pilates

Ook deze les hoeft zichzelf niet meer te bewijzen. Dit is een blijvertje in ons instituut! Pilates is een oefenmethode voor het hele lichaam, met de nadruk op correcte ademhaling en de juiste balans tussen kracht en souplesse. Het gebruikt de buik, onderrug en bilspieren als centrum van kracht, waardoor de rest van het lichaam vrij kan bewegen. Bij de oefeningen wordt gebruik gemaakt van een matje. Pilates is voor iedereen, jong en oud! Ervaar het!


Piloxing

Piloxing combineert de kracht van zowel Pilates als boxing (boksen). Het is een energieke workout waarin het hele lichaam getraind wordt. Pilates is een oefenmethode voor het hele lichaam, correcte ademhaling en de juiste balans tussen kracht en souplesse. Door boksen toe te voegen, verbeter je ook je uithoudingsvermogen.


Easy Line

Een korte, snelle en effectieve training van 45 minuten. Het is een circuittraining met afwisselende oefenstof. Met de Easy Line apparatuur train je heel efficiënt omdat tegelijkertijd in één toestel twee spiergroepen worden getraind. Het heet niet voor niets 'Easy', je hoeft niets meer in te stellen.
"Makkelijker kunnen we het niet maken, leuker wel"


Indoor Bootcamp

Deze intensieve interval les wordt in circuitvorm gegeven.
Snelheid, kracht, coördinatie, lenigheid en uithoudingsvermogen zijn de onderdelen die getraind worden. Deze functionele trainingsvormen zijn de basis van uw grondmotorische eigenschappen.


Outdoor Workout

Lekker in de buitenlucht een uurtje sporten. Rennen over heuvels, hangen aan bomen of tijgeren door het gras zijn voorbeelden van een mogelijke les, maar ook het gebruik maken van allerlei attributen in de buurt van het instituut is mogelijk. De inhoud van de lessen is heel divers. Alles is in de natuur en deze “Back to Basic” les vergt de nodige discipline en motivatie! Ga jij de uitdaging aan?


Freestyle

De choreografie wordt door de docent zelf gemaakt en wordt volgens een eenvoudige te volgen methodiek opgebouwd.
De inhoud is zeer afwisselend waarbij diverse aerobics onderdelen kunnen langskomen.
De oefeningen binnen de lessen zullen nooit extreem moeilijk zijn want de 'Funfactor' dient hoog te zijn!


Body Pump®

bodypump.jpg

Een dynamische, resultaatgerichte fitness workout op muziek. Een spierverstevigende training waarbij gebruik wordt gemaakt van een barbell met gewichten. Geen ingewikkelde pasjes, dus ook voor mannen aantrekkelijk! Doelstelling: spierversteviging & vetverbranding!


XCO Training

De XCO–training is een totaal training waarbij gebruik wordt gemaakt van een XCO-trainer. Je traint conditie, spieren en bindweefsel. Je verbrandt calorieën en het is de optimale buik/rug (core)workout. XCO-training is een totaal training. Kort, effectief, simpel en met veel fun en power.


Zumba

zumba.jpeg

Zumba Fitness is een combinatie van fitness en dansbewegingen op latin muziek zoals Salsa, Merenque,Cumbia, maar ook Flamenco en Hip Hop. Zumba kent geen moeilijke choreografie en is dus geschikt voor iedereen. Het is calorieverbrandend en spierversterkend.


Zumba Toning

Je leert de lichtgewicht 'Sambabal-achtige' Toningsticks te gebruiken om ritmiek te verbeteren en om alle doelzones zoals armen, buik, billen en benen te ontwikkelen.
Zumba Toning is de dé perfecte manier om je lichaam te vormen terwijl wij er een feestje van maken.


Yoga

yoga.jpeg

Door verschillende lichaamshoudingen en poses aan te nemen waarin je langere tijd roerloos blijft zitten, word je fysiek sterk en soepel. Door middel van ademhalingstechnieken wordt de geest tot rust gebracht en word je bewuster van je houding. TIP: Neem een slaapzak of dekentje mee en kom in ruimzittende warme kleding.


Ouder en Kind les

SAMEN met je zoon of dochter een uur in groepsverband trainen. De lesinhoud zal continu variëren qua zaal en daarmee ook qua oefenstof. Alle trainingsaspecten zullen aan bod komen in een eenvoudige, makkelijk te volgen opbouw. Plezier staat voorop tijdens het SAMEN sporten tussen ouder en kind.

 

 

+++ Power Yoga+++ KettleBell en TRX trainingen in Small Group PT cursussen +++ Warren's hulp initiatief +++ Hatha Yoga +++ Onze sandwiches zijn vanaf heden van het Vlaams Broodhuys +++ Klim jezelf naar de top +++ Prana Yoga +++ Voor iedereen, voor elk budget +++ Lekker stoom afblazen in de sauna +++ Mindfull Yoga +++ Je weer helemaal fit trainen? +++ Yoga / Tai Chi / Pilates in de avond en op zondagochtend +++ Iyengar Yoga +++ Openingstijden: Maandag, woensdag en vrijdag van 7.55 tot 22.30 uur; dinsdag en donderdag van 6.55 tot 22.30 uur. Zaterdag van 8.55 tot 17.00 uur en zondag van 7.55 tot 17.00 uur

Warren's Sportinstituut bv | Martin Luther Kinglaan 7 | 3223 GG  Hellevoetsluis | Telefoon :(0181) 318 847